Influencer

influencer «osoba posiadająca zdolność wpływania na potencjalnych nabywców produktu lub usługi poprzez promowanie lub polecanie przedmiotów w mediach społecznościowych». Influencerzy, często opłacani są przez firmy, otrzymują produkty, próbki produktów od zleceniobiorców. Naturalnymi influencerami stają się celebryci, których zachowanie, sposób życia, korzystanie z wybranych brandów, produktów, usług kształtuje potrzeby i zachowania rynku konsumenckiego.

Media społecznościowe przyjazne influencerom

Influencer marketing jest realizowany m.in. na Instagramie, Twitterze, TikToku, Facebooku.

Ranking polskich influencerów https://ddob.com/ranking 

Instagram 

  1. Lewandowski _rl9
  2. Sieklucka anna_maria.sieklucka
  3. Lewandowska annalewandowskahpba
  4. Smogulecka zusjeofficial
  5. Bielik veronicabielik

TikTok

  1. Neffati Goof Life
  2. Kuc Twins Style
  3. Jeleniewska
  4. Sojka MARLEY
  5. Smogulecka ZUSJE

Instagram influencerzy | Jak Promować Produkty

 

Jak znani influencerzy tworzą marki, które podbijają serca konsumentów na całym świecie

 

What is an Influencer? | Influencer Marketing Explained

Zalety korzystania z usług influencerów

  • Aktywność influencera w social mediach śledzi bardzo duża grupa potencjalnych konsumentów. 
  • Influencer to ktoś znany, często celebryta, a zatem jego wpływ na gusta innych może być istotny w popkulturowym świecie współczesnym.  

Bibliografia

Powiązane hasła

bloger z angielskiego blogger «osoba prowadząca pamiętnik internetowy (blog)». Blogi są skategoryzowanymi, otagowanymi i zwykle zarchiwizowanymi tekstami, tzw. wpisami, opublikowanymi na stronie internetowej w powtarzalnym layoucie, niekiedy połączeniem tekstu z grafiką, zdjęciami, rzadko z materiałami video. Najczęściej kolejne wpisy umożliwiają wprowadzanie komentarzy przez czytelników bloga.
szoper z angielskiego shopper 1. «osoba dokonująca zakupów w sklepie», 2. «osoba dokonająca zakupów w sklepie na żądanie, zlecenie klienta».
vloger z angielskiego vlogger «twórca materiałów audiowizualnych prezentujący własne opinie, idee, w postaci videodziennika (vloga, videopamiętnika), zamieszczanego w social mediach i serwisach umożliwiających publikowanie autorskich treści, zwłaszcza w serwisie internetowym YouTube».
Youtuber 1. «twórca materiałów audiowizualnych zamieszczanych w serwisie internetowym YouTube bądź osoba transmitująca bezpośrednio przekaz audiowizualny, najczęściej wraz z komentarzem na żywo», 2. «osoba prowadząca profesjonalnie lub amatorsko aktywność publikacyjną w serwisie YouTube, najczęściej lokująca produkty, usługi we własnych materiałach audiowizualnych w celach marketingowych, np. promocja, reklama zleceniodawcy».
Wybierz literę od której zaczyna się hasło.

Załóż swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep