bloger z angielskiego blogger «osoba prowadząca pamiętnik internetowy (blog)». Blogi są skategoryzowanymi, otagowanymi i zwykle zarchiwizowanymi tekstami, tzw. wpisami, opublikowanymi na stronie internetowej w powtarzalnym layoucie, niekiedy połączeniem tekstu z grafiką, zdjęciami, rzadko z materiałami video. Najczęściej kolejne wpisy umożliwiają wprowadzanie komentarzy przez czytelników bloga.
Bloger tworzy blog
Bloger pisze internetowy pamiętnik, czyli blog, na którym umieszcza własne przemyślenia, komentarze do rzeczywistości, opisuje powszednie dni swego życia.
Zalety prowadzenia firmowego bloga i korzystania z usług blogerów
Bloger to człowiek!
Czytający podążają za kolejnymi obrazami, zdarzenia ze świata blogera, podobnie jak czytelnik śledzi narrację w opowieści.
Publikowane treści są subiektywne, z mocno zaznaczonym „ja” autorskim, stąd wywołują interakcję, aktywność odbiorców.
Blogi mogą być publikowane cyklicznie, co powoduje nawiązanie relacji, więzi między blogerem a odbiorcami.
Blogowanie może być formą marketingu, w której w tekst bloga wprowadza treści marketingowe zleceniodawcy (np. lokowanie produktu).
Blog firmowy jest rodzajem marketingu, w której klient, jako odbiorca, jest obserwatorem uczestniczącym w życiu firmy.
Jak założyć bloga? Wordpress czy Blogger? 7 kroków do własnego bloga
Create a FREE Wordpress Blog in 15 Minutes on Wordpress.com Tutorial for Beginners (english)
Przykładowy materiał video przygotowany przez przedsiębiorcę dotyczący prowadzenia bloga firmowego: Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego? [7 POWODÓW] oraz wskazówki od czego zacząć
blog «dziennik internetowy, polegający na zamieszczaniu na stronie WWW wpisów użytkownika, zwykle wielowątkowych». szoper
z angielskiego shopper 1. «osoba dokonująca zakupów w sklepie», 2. «osoba dokonająca zakupów w sklepie na żądanie, zlecenie klienta». vloger
z angielskiego vlogger «twórca materiałów audiowizualnych prezentujący własne opinie, idee, w postaci videodziennika (vloga, videopamiętnika), zamieszczanego w social mediach i serwisach umożliwiających publikowanie autorskich treści, zwłaszcza w serwisie internetowym YouTube». Youtuber
1. «twórca materiałów audiowizualnych zamieszczanych w serwisie internetowym YouTube bądź osoba transmitująca bezpośrednio przekaz audiowizualny, najczęściej wraz z komentarzem na żywo», 2. «osoba prowadząca profesjonalnie lub amatorsko aktywność publikacyjną w serwisie YouTube, najczęściej lokująca produkty, usługi we własnych materiałach audiowizualnych w celach marketingowych, np. promocja, reklama zleceniodawcy».
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.