Cross-selling

cross-selling «technika sprzedaży polegająca na oferowaniu klientowi dodatkowych produktów/usług przed finalizacją procesu zakupów, często wraz z oferowaną zniżką, obniżką ceny przy realizacji zakupu zaproponowanych produktów/usług». Cross-selling (pol. sprzedaż krzyżowa, sprzedaż wiązana), stosowany zarówno w sprzedaży tradycyjnej (face-to-face bądź w telemarketingu) produktów lub/i usług, jak i w zakresie e-commerce.

Sprzedaż wiązana w e-commerce

10 sposobów na ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY przy pomocy CROSS-SELLINGU! [Wise Business School]

Cross-selling, poza wynikami finansowymi, pozwala m.in. na:

  • rozwinięcie konwersji na stronie, 
  • intensyfikację zaangażowania klientów,
  • zwiększenie przywiązania do marki,
  • uzyskanie większej liczby informacji zwrotnych od klientów.

How To Cross-sell, Upsell, and Downsell in Ecommerce (krótki opis w języku angielskim)

Bibliografia

Powiązane hasła

down-selling «technika sprzedaży polegająca na oferowaniu klientowi tych samych lub podobnych produktów lub usług tańszych, z zakresu tzw. produktów budżetowych, charakteryzujących się niższym standardem, niższą jakością bądź o mniejszej funkcjonalności w czasie zainteresowania produktem, przy okazji uzyskiwania informacji o produkcie lub usłudze, jednak bez realizacji transakcji». Down-selling jest strategią marketingową stosowaną zarówno w sprzedaży tradycyjnej (face-to-face bądź w telemarketingu) produktów lub/i usług, jak i w zakresie e-commerce.
sklep internetowy «serwis internetowy oferujący sprzedaż produktów i usług online» zob. też ◦ e-sklep, ◦ e-shop.;
up-selling «technika sprzedaży polegająca na oferowaniu klientowi tych samych lub podobnych produktów lub usług droższych, charakteryzujących się wyższym standardem, wyższej jakości bądź o dodatkowej funkcjonalności przed realizacją transakcji zakupu produktu podstawowego lub podczas zainteresowania nim, uzyskiwania informacji o produkcie lub usłudze». Up-selling jest stosowany zarówno w sprzedaży tradycyjnej (face-to-face bądź w telemarketingu) produktów lub/i usług, jak i w zakresie e-commerce.
Wybierz literę od której zaczyna się hasło.

Załóż swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep