cross-selling «technika sprzedaży polegająca na oferowaniu klientowi dodatkowych produktów/usług przed finalizacją procesu zakupów, często wraz z oferowaną zniżką, obniżką ceny przy realizacji zakupu zaproponowanych produktów/usług». Cross-selling (pol. sprzedaż krzyżowa, sprzedaż wiązana), stosowany zarówno w sprzedaży tradycyjnej (face-to-face bądź w telemarketingu) produktów lub/i usług, jak i w zakresie e-commerce.
Sprzedaż wiązana w e-commerce
10 sposobów na ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY przy pomocy CROSS-SELLINGU! [Wise Business School]
Cross-selling, poza wynikami finansowymi, pozwala m.in. na:
rozwinięcie konwersji na stronie,
intensyfikację zaangażowania klientów,
zwiększenie przywiązania do marki,
uzyskanie większej liczby informacji zwrotnych od klientów.
How To Cross-sell, Upsell, and Downsell in Ecommerce (krótki opis w języku angielskim)
down-selling
«technika sprzedaży polegająca na oferowaniu klientowi tych samych lub podobnych produktów lub usług tańszych, z zakresu tzw. produktów budżetowych, charakteryzujących się niższym standardem, niższą jakością bądź o mniejszej funkcjonalności w czasie zainteresowania produktem, przy okazji uzyskiwania informacji o produkcie lub usłudze, jednak bez realizacji transakcji». Down-selling jest strategią marketingową stosowaną zarówno w sprzedaży tradycyjnej (face-to-face bądź w telemarketingu) produktów lub/i usług, jak i w zakresie e-commerce.
sklep internetowy «serwis internetowy oferujący sprzedaż produktów i usług online» zob. też ◦ e-sklep, ◦ e-shop.; up-selling
«technika sprzedaży polegająca na oferowaniu klientowi tych samych lub podobnych produktów lub usług droższych, charakteryzujących się wyższym standardem, wyższej jakości bądź o dodatkowej funkcjonalności przed realizacją transakcji zakupu produktu podstawowego lub podczas zainteresowania nim, uzyskiwania informacji o produkcie lub usłudze». Up-selling jest stosowany zarówno w sprzedaży tradycyjnej (face-to-face bądź w telemarketingu) produktów lub/i usług, jak i w zakresie e-commerce.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.