cold e-mail «wiadomość wysyłana do potencjalnych klientów z określonej grupy docelowej, w formie spersonalizowanej, w celu zaprezentowania firmy, marki produktu, nawiązania kontaktu». Wiadomości typu cold e-mailingowego są narzędziem marketingu w celu pozyskiwania nowych klientów bądź klientów niewykazujących aktywności. Tworzenie i wysyłanie wiadomości e-mail wykorzystuje zautomatyzowane narzędzia informatyczne.
Jak napisać cold e-mail?
Kompozycja wiadomości typu cold e-mail:
atrakcyjny temat dla odbiorców z grupy docelowej,
część inicjalna zawierająca zwięzłą informację o adresacie,
pierwsza część ukazująca wiedzę adresata o tym, kim jest odbiorca, jakie ma potrzeby itp.,
druga część informująca odbiorcę o tym, dlaczego otrzymuje tę wiadomość (bez oferty handlowej),
część finalna z call to action (CTA).
Współczesny cold e-mail
Cold mailing – jak go dobrze przygotować? | Skuteczny marketing w B2B
Nowoczesne wydanie kampanii coldmailingowych z wykorzystaniem narzędzi automatyzujących
How To Cold Email Clients – Best Cold Email Templates
autoresponder
«oprogramowanie automatycznie wysyłające wiadomość (autoresponder e-mail) po spełnieniu określonego warunku, np. w celu odpowiedzi na list wysłany w czasie nieobecności użytkownika, w reakcji na zapisanie się na listę mailingową newslettera itp.». Autoresponder może być modułem klienta poczty, a także zewnętrznym programem. W działalności e-commerce wiadomości typu autoresponder e-mail wchodzą w skład zautomatyzowanego procesu pozyskiwania nowych klientów bądź utrzymywania więzi relacyjnej z pozyskanymi wcześniej klientami. follow up e-mail
«wiadomość wysyłana do klienta bądź potencjalnego klienta w odpowiedzi na jego wcześniejszą aktywność, kierowane do wielu różnych odbiorców po określonej aktywności bądź braku aktywności lub przygotowane okazyjnie podczas realizacji celów strategii marketingowej, zwykle zautomatyzowane przez specjalistyczne oprogramowanie». Wiadomość przypominająca, która ma stanowić kontynuację rozpoczętego wcześniej kontaktu klienta ze sprzedawcą (np. klient kupił produkt, zalogował się na stronie po raz pierwszy, skorzystał z programu, usługi w okresie próbnym, bezpłatnym itp.), jest częścią strategii marketingu internetowego w e-commerce. newsletter 1. «wysyłana regularnie wiadomość w postaci seryjnej korespondencji e-mail do wielu adresatów», 2. «informator, biuletyn zawierający treści związane z działalnością, ofertą, serwisem itp. w formie listu elektronicznego wysyłany cyklicznie do jego subskrybentów, mający postać powtarzającego się szablonu, schematu w celu podtrzymania zainteresowania potencjalnych klientów ofertą, serwisem firmy bądź odświeżenia rozpoznawalności marki, firmy, usługodawcy» synonim = ◦ mailing.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.