autoresponder «oprogramowanie automatycznie wysyłające wiadomość (autoresponder e-mail) po spełnieniu określonego warunku, np. w celu odpowiedzi na list wysłany w czasie nieobecności użytkownika, w reakcji na zapisanie się na listę mailingową newslettera itp.». Autoresponder może być modułem klienta poczty, a także zewnętrznym programem. W działalności e-commerce wiadomości typu autoresponder e-mail wchodzą w skład zautomatyzowanego procesu pozyskiwania nowych klientów bądź utrzymywania więzi relacyjnej z pozyskanymi wcześniej klientami.
Zakres użyteczności autorespondera w e-mail marketingu
Przykłady użycia autorespondera w e-commerce:
dla wiadomości follow-up działań marketingowych kierowany jest do użytkowników stronę WWW, które podały adres e-mail. Dotyczy to głównie klientów, którzy zapisali się na listę newslettera. Wiadomość wysyłana jest bezzwłocznie po wprowadzeniu przez klienta danych kontaktowych w formularzu.
dla leadów sprzedażowych, czyli wiadomość dla klientów wyrażających zainteresowanie ofertą.
do obsługi klienta w celu poinformowania o otrzymaniu korespondencji i zapewnienia o zainteresowaniu jego oczekiwaniami.
do up-sellingu, czyli pozwalający na zrewidowanie oczekiwań klienta i zachęcenie do zainteresowania ofertą premium.
klient poczty «aplikacja umożliwiająca odbieranie i wysyłanie wiadomości elektronicznych». newsletter 1. «wysyłana regularnie wiadomość w postaci seryjnej korespondencji e-mail do wielu adresatów», 2. «informator, biuletyn zawierający treści związane z działalnością, ofertą, serwisem itp. w formie listu elektronicznego wysyłany cyklicznie do jego subskrybentów, mający postać powtarzającego się szablonu, schematu w celu podtrzymania zainteresowania potencjalnych klientów ofertą, serwisem firmy bądź odświeżenia rozpoznawalności marki, firmy, usługodawcy» synonim = ◦ mailing.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.