Zmiany w sklepach i sprzedaży na Facebooku

27/04/2021

W tym tygodniu wchodzą w życie zmiany ograniczające śledzenie użytkowników na urządzeniach mobilnych z iOS14. Wraz z tą zmianą, zmienia się system sprzedaży i reklam na Facebooku. Jeśli masz sklep na Facebooku lub korzystasz z reklam Facebooka, musisz zainstalować dodatkową aplikację, aby zintegrować się z nowym systemem.

Co należy zrobić, aby dostosować sklep?

Jeśli nic nie zrobimy, może się okazać, że nagle wszystkie nasze reklamy na Facebooku przestaną działać lub będą działaly nieprawidłowo. Dodatkowo w/w zmiany, wg komunikatu Facebooka, "(...) negatywnie wpłyną na pomiar i wydajność reklam.".

Aby zniwelować skutki zmiany i móc skuteczniej korzystać ze sprzedaży w Social Media i na Facebooku zalecamy:

  1. Zainstalować i aktywować aplikację: Facebook API Konwersji
  2. Korzystając z w/w aplikacji zweryfikować domenę na Facebooku
  3. Zweryfikować wszystkie reklamy na Facebooku i postępować zgodnie z instrukcjami Facebooka.
  4. Zalecamy zainstalowanie dodatkowo aplikacji pozwalającej na dodatkowe śledzenie konwersji: ASD Tracker

Agencje marketingowe

Jeśli Twoimi reklamami zajmuje się firma zewnętrzna, przekaż informację z tego wpisu na blogu. Wiele firm zewnętrznych nie ma świadomości nowej integracji SOTESHOP z API Konwersji Facebooka, oraz tego, że można, niezależnie od ograniczeń na Facebooklu, śledzić konwersje dzięki aplikacji ADS Tracker.

Aplikacja Facebook API Konwersji

Zamów aplikację Facebook API konwersji i dostosuj sklep do nowego systemu Facebooka.

Polecane artykuły

ADS Tracker. Google Shopping i Sklep na Facebooku.

ADS Tracker. Google Shopping i Sklep na Facebooku.

05/05/2021
Dodaliśmy automatyczną integrację aplikacji ADS Tracker z Google Shopping i Sklep na Facebooku. Dzięki temu możesz lepiej śledzić zakupy klientów, którzy odwiedzili sklep z w/w platform.
ADS Tracker. Mierzenie skuteczności reklamy.

ADS Tracker. Mierzenie skuteczności reklamy.

09/03/2021
ADS Tracker - to nowa aplikacja, która pozwala na mierzenie skuteczności reklamy i sprzedaży z dowolnego linku do sklepu. Wspiera reklamy m.in. w Google i na Facebooku.
Jak założyć sklep internetowy -  kompleksowy poradnik.

Jak założyć sklep internetowy - kompleksowy poradnik.

28/10/2021
Jeśli jesteś właścicielem małej firmy lub chcesz rozpocząć działalność jako sprzedawca online, założenie sklepu internetowego może być dla Ciebie niezwykle opłacalne. W dobie rosnącego znaczenia e-commerce i coraz większej liczby zakupów dokonywanych przez internet, rynek jest bardzo konkurencyjny, ale jednocześnie pełen możliwości. W tym poradniku przedstawiamy kompleksowe wytyczne dotyczące założenia i prowadzenia sklepu internetowego, które pomogą Ci z sukcesem rozpocząć swoją przygodę z e-commerce.