Sklep SOTESHOP zawiera czytelny i wygodny system składania zamówienia przez klientów zarówno na urządzeniach mobilnych jak i desktop. Każde zamówienie jest rejestrowane w systemie i nadawany jest mu specjalny numer. Dowiedz się, jak zarządzać zamówieniami, płatnościami, wyszukiwać, edytować, zmieniać status zamówień i wysyłać automatyczne powiadomienia do klientów.
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Zamówienia
Wybierz Lista
Zobacz jak dodawać statusy zamówień.
Opcję tę należy włączyć w Konfiguracji zamówień
Opcja służy do oznaczania częściowej realizacji zamówienia przez danych administratorów. Po najechaniu na to pole, pojawia się login administratora, który je zaznaczył.
Pole to zostanie automatycznie zaznaczone, jeżeli klient potwierdzi zamówienie klikając w link w wiadomości e-mail
Zobacz dokumentację Dostaw.
W przypadku płatności online pole Rozliczona może być automatycznie zaznaczone po dokonaniu wpłaty za zamówienie.
Zobacz dokumentację Płatności klienta
Klient otrzyma informację o zmianie statusu zamówienia.
Zobacz dokumentację Obsługi poczty.
Jeśli potrzeba:
Naciśnij przycisk Tryb przeglądania, aby przejść do edycji podstawowej zamówienia
Zobacz dokumentację faktur.
Zobacz dokumentację modułu zgodności.
Zobacz dokumentację Paczkomatów.
Zobacz dokumentację Poczty Polskiej.
Wybierz Statusy
Domyślny status jest ustawiany dla każdego nowo złożonego zamówienia. Domyślnym statusem może być wyłącznie status rodzaju oczekuje.
Powiadomienie e-mail wysyłane jest do klienta w momencie wybrania statusu w zamówieniu. Zobacz dokumentację Obsługi poczty.
Zobacz dokumentację Kodów rabatowych.
Dodaj link do śledzenia przesyłki, który został ustawiony w edycji dostawy. Więcej o edycji dostawy.
Zobacz dokumentację Faktur.
Zobacz dokumentację Allegro.
W panelu administracyjnym przejdź do Aplikacje → Zamówienia
Dostępne parametry:
Wartość 0 oznacza brak progu.
W zamówieniu dla firm pojawi się dodatkowa opcja oznaczenia zakupu jako niezawodowy.
Pokaż administratora realizującego produkty w zamówieniu.
Wyłącza wymuszone sprawdzanie minimalnej wartości zamówienia wynoszącej 135 funtów dla klientów z Wielkiej Brytanii.
Widget Ostatnio sprzedane produkty umożliwia wyświetlenie na stronie głównej panelu administracyjnego listy produktów sprzedanych w wybranym okresie i zamówień z tymi produktami
Widget możesz dodać na pulpit strony głównej panelu administracyjnego sklepu. Zobacz jak dodać widget.
Ukaże się lista produktów sprzedanych w zamówieniach pasujących do ustawionych filtrów
Zobacz dokumentację Gadżetów