W panelu sklepu możesz wygenerować kody rabatowe, dzięki którym klienci mogą otrzymać rabat. Rabaty mogą być przydzielana na zamowienie, wybrane produkty lub generowane przy zmianie statusu zamówienia. Można definiować limit użyć, datę ważności oraz określić próg wartości zamówienia. Dodatkowo można określić zasady przydzielania i sumowania rabatów.
W panelu administracyjnym przejdź do Aplikacje → Rabaty → Konfiguracja
Po wybraniu tej opcji i wpisaniu kodu, uwzględniany będzie zawsze najwyższy rabat w koszyku.
Przykład:
W koszyku są dwa produkty w promocji 50% i jeden produkt z promocją 5%. Klient wpisuje kod rabatowy na 7% → 2 produkty w promocji 50% pozostaną bez zmian, a 3 produkt otrzyma rabat 7%.
Zobacz dokumentację Rabatów.
Wybierz Kody rabatowe
Kolumna Wygenerowany dla zawiera informację o przyznanym kodzie rabatowym dla klienta za złożone zamówienie.
Jest generowany automatycznie.
Wartość 0 oznacza brak limitu.
Puste pole oznacza brak progu.
Puste pole oznacza brak progu.
W panelu administracyjnym wybierz Sprzedaż → Zamówienia → Statusy
Do powiadomienia e-mail zostanie dołączony jednorazowy kod rabatowy. Kod rabatowy może być generowany wyłącznie dla statusów rodzaju zrealizowane.
Określa ilość dni, po upływie których, wygenerowany kod rabatowy staje się nieważny.
Informacja o przyznanym kodzie rabatowym za zamówienie znajduje się na liście kodów rabatowych w kolumnie Wygenerowany dla.
Zobacz dokumentację Zamówień.