Wykorzystaj Asystenta AI, który pomoże Twoim klientom w zakupach. Dzięki sztucznej inteligencji i Asystentowi klienci otrzymują natychmiastową pomoc i odpowiedzi na temat wybranego produktu.
Wymagane zasilenie konta OpenAI min. 10 USD, zalecane 20 USD
W panelu administracyjnym przejdź do Aplikacje → Chat AI
Informacja pokazująca się podczas rozmowy nad wiadomościami asystenta.
Informacja doklejana na koniec wiadomości powitalnej asystenta.
Ile pytań może zadać klient na czacie zanim wyświetli mu się informacja o tym, aby skontaktował się ze sprzedawcą w formie pytania do sprzedawcy.
Do działania pytania do sprzedawcy wymagane jest włączenie modułu Produkt FAQ.
W przypadku gdy czat nie może udzielić poprawnej odpowiedzi, wyświetla sugerowane produkty z oferty.
Polecanie produktów może wydłużać czas odpowiedzi AI.
Do działania tej funkcji, wymagany jest eksport danych do SOTE AI
Ograniczenie w ilości wyświetlanych sugerowanych produktów.
Dodatkowe informacje w bazie wiedzy AI, wykorzystywane w trakcie udzielania odpowiedzi.
Mogą to być informacje:Informacje zwarte w tym opisie, będą dodatkowo uwzględniane w rozmowach dla danego produktu. Treść ta nie pojawia się na karcie produktu i jest wykorzystywana tylko dla SOTE AI.
Mogą to być informacje:Na karcie produktu pojawi się przycisk Zapytaj Asystenta AI o produkt.
Po kliknięciu go, pojawi się czat, za pomocą którego klient może zadawać pytania na temat produktu.
Klient ma możliwość wysłania zapytania do sprzedawcy klikając przycisk Zapytaj sprzedawcę.
Do działania pytania do sprzedawcy wymagane jest włączenie modułu Produkt FAQ.
Jest możliwość, aby Asystent AI proponował klientom skorzystanie z kodu rabatowego. Jeśli na czacie zapytamy o rabat lub lepszą cenę, Asystent AI znajdzie najlepszy aktywny rabat i zaproponuje zniżkę.
Asystent AI bierze pod uwagę parametry rabatu, czyli datę ważności, limit użyć i ograniczenia do danych kategorii i producentów.
Asystent AI, zapytany o rabat lub niższą cenę, zaproponuje użycie kodu rabatowego.