Produkt FAQ - pytania i odpowiedzi na karcie produktu

Sprawdź jak łatwo klienci mogą zadawać pytania dotyczące produktu. Właściciel sklepu może łatwo i szybko odpowiedzieć na zadane pytania, co pomaga w rozwianiu wszelkich wątpliwości potencjalnych nabywców i zwiększa pewność klientów przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Spis treści


W panelu administracyjnym przejdź do AplikacjeProdukt FAQ Ikona modułu Produkt FAQ

Konfiguracja

  1. Przejdź do Konfiguracja, Konfiguracja FAQ produktów
  2. Zaznacz Aktywuj,
  3. Naciśnij przycisk Zapisz.

Edycja zapytania

  1. Przejdź do Lista, Lista zapytań FAQ produktów
  2. Kliknij przycisk Dodaj lub przejdź do edycji istniejącego pytania, Edycja zapytania
  3. Wybierz Produkt,
  4. Wybierz Datę,
  5. Wpisz Pytanie,
  6. Wpisz Odpowiedź,
  7. Zaznacz Widoczna na karcie produktu,

    Możesz włączyć tę opcję tylko jeśli klient zadający pytanie, wyraził zgodę na publikację.

  8. Wpisz Email,
  9. Wpisz Podpis,
  10. Naciśnij przycisk Zapisz,
  11. Naciśnij przycisk Wyślij, aby wysłać odpowiedź na adres z pola Email.

Prezentacja pytań na karcie produktu

Pytania na karcie produktu

Dodanie pytania na karcie produktu

  1. Kliknij przycisk Zadaj pytanie, Dodawanie pytania do produktu
  2. Wpisz Treść pytania,
  3. Wpisz Podpis,
  4. Wpisz Nadawcę (e-mail),
  5. Zaznacz zgody,
  6. Naciśnij przycisk Wyślij.

    Pytanie pojawi się na karcie produktu po dodaniu odpowiedzi i gdy zaznaczona jest opcja Widoczna na karcie produktu w edycji pytania.

Powiązane dokumentacje

SOTE YouTube

Bądź na bieżąco z nowościami programu SOTESHOP. Subskrybuj kanał SOTE na YouTube.