Kod rabatowy

kod rabatowy «ciąg znaków, najczęściej złożony z liter i cyfr, który uruchamia zniżkę przy zakupie towarów lub usług»

Zalety i wady wprowadzania rabatów i oferowania kuponów

Korzyści

Straty

zwiększenie konwersji

niższa marża z zysku

pozyskanie nowych klientów

przypadkowość pozyskanych klientów (spoza obszaru targetowania)

wzmocnienie więzi z już pozyskanymi klientami

obniżenie wartości produktów w świadomości klientów

minimalizowanie strat związanych z niesprzedanymi produktami

straty wizerunkowe

Powiązane hasła

rabat «zniżka, obniżenie kosztów zakupu itp., np. rabat kwotowy, procentowy, rabat na dodatkowe funkcje sklepu».
upust «obniżka ceny produktu/towaru». Upust stosowany jest najczęściej w transakcjach ze stałymi klientami bądź jest wynegocjowany przy dużych zamówieniach (= synonim zob. ◦ zniżka).
Wybierz literę od której zaczyna się hasło.

Załóż swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep