Nowe recenzje w sklepie. Lepsza prezentacja, łatwiejsze dodanie recenzji i skuteczniejsze SEO.

27/07/2023

Recenzje odgrywają kluczową rolę w sklepie internetowym i mogą mieć znaczący wpływ na sprzedaż i oglądalność strony. Dlatego przygotowaliśmy nową wersję recenzji w sklepie internetowym SOTESHOP, aby maksymalnie uprościć dodawanie recenzji i jak najlepiej zaprezentować dodane opinie dla nowych klientów.

Recenzje w sklepie internetowym

Nowe funkcje recenzji

Aktualizacja recenzji pozwala na lepsze zaprezentowanie recenzji dla klientów i łatwiejsze ich dodawanie. Poniżej aktualna lista funkcji recenzji w sklepie internetowym SOTESHOP:

  • Recenzje pokazywane od razu na stronie, bez przełączania zakładek, lepsze SEO. Nowe
  • Możliwość wyboru prezentacji recenzji na karcie produktu. Nowe
  • Zestawienie ocen recenzji. Nowe
  • Filtrowanie recenzji po ocenie i recenzji potwierdzonych zakupem. Nowe
  • Pokazanie średniej oceny. Nowe
  • Dodatkowa opcja dodania recenzji pod opisem. Nowe
  • Dodanie recenzji z karty produktu
  • Moderacja przez administratora sklepu
  • Pokazanie recenzji na stronie tylko dla osoby dodającej, do czasu potwierdzenia.
  • Automatyczne wysyłanie linków do dodania recenzji po złożeniu zamówienia.
  • Recenzje potwierdzone zakupem.
  • Wyróżnienie wybranych recenzji.

Recenzje i korzyści

Lista wybranych korzyści związanych z wykorzystywaniem recenzji klientów w sklepie internetowym:

  • Recenzje pozostawione przez wcześniejszych klientów działają jako "społeczne dowody" na jakość produktów i usług oferowanych przez sklep. Pozytywne recenzje mogą zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów, co może przekonać ich do zakupu.
  • Klienci często czytają recenzje, aby dowiedzieć się, jakie doświadczenia mieli inni użytkownicy z danym produktem. Pozytywne opinie mogą zachęcić do zakupu, a negatywne mogą ostrzec przed potencjalnymi problemami, pomagając w podejmowaniu bardziej przemyślanych decyzji.
  • Recenzje, szczególnie te zawierające długie i unikalne opisy produktów, mogą wpływać na pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki lubią treści generowane przez użytkowników, które dostarczają cennych informacji i pomagają ocenić jakość produktów.
  • Klienci, którzy zostawiają pozytywne recenzje po zrealizowanym zakupie, mogą być bardziej skłonni wrócić do sklepu i dokonać kolejnych zakupów. Pozytywne doświadczenia klientów zachęcają do lojalności.
  • Negatywne recenzje mogą dostarczyć informacji zwrotnej sprzedawcom i właścicielom sklepu na temat potencjalnych problemów z produktem lub usługą. Pozwala to na szybką reakcję i wprowadzenie niezbędnych zmian, aby poprawić jakość oferowanych produktów lub usług.
  • Odpowiadanie na recenzje, zarówno pozytywne, jak i negatywne, pokazuje zaangażowanie sklepu w obsługę klienta. Udzielanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów klientów może zbudować pozytywny wizerunek firmy i zachęcić do większej interakcji z klientami.

Aktualizacja recenzji i konfiguracja

Nowe funkcje recenzji dostępne są w standardzie i wystarczy zaktualizować sklep do najnowszej wersji. Jeśli po aktualizacji chcemy zmienić prezentację recenzji na karcie produktu, należy wejść do panelu , kliknąć Aplikacje, Prezentacja produktów i w sekcji Prezentacja wybrać odpowiednią wartość elementu Prezentacja recenzji:

  • Wyświetl w zakładce - recenzje pokażą się w zakładce, tak jak do tej pory.
  • Wyświetl pod opisem - recenzje pokażą się pod opisem produkku, przed zakładkami np. z polecanymi produktami
  • Wyświetl pod zakładkami - recenzje pokażą się na dole strony, pod zakładkami.

Zalecana opcja: Wyświetl pod opisem.


Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep

Powiązane strony

Duże korzyści dla SEO i pozycjonowania z dodatkowej wersji językowej.

Duże korzyści dla SEO i pozycjonowania z dodatkowej wersji językowej.

27/06/2023
Dodanie nowej wersji językowej pozwala, nie tylko na dotarcie do nowych klientów na terenie Polski i sprzedaż zagraniczną, ale ma także realne korzyści dla SEO i pozycjonowania całego sklepu. To jedna z najprostszych i najszybszych metod dodania wartości SEO do całego sklepu internetowego, także w wersji polskiej.
Tłumaczenia z AI aż o 97% taniej. Opisy produktów, kategorie, teksty.

Tłumaczenia z AI aż o 97% taniej. Opisy produktów, kategorie, teksty.

21/06/2023
Wprowadziliśmy nowatorską usługę tłumaczenia opisów produktów, kategorii i tekstów w oparciu o system sztucznej inteligencji OpenAI, na którym oparty jest także Chat GPT. Tłumaczenia wykonywane są aktualnie na 12 języków obsługiwanych w SOTESHOP, ale można dodać także nowe. Koszt tłumaczeń z AI jest aż o 97% niższy od standardowego tłumaczenia, do tego dochodzi bardzo krótki czas realizacji. Warto wykorzystać AI, żeby pracowało dla nas.
Wersja włoska sklepu internetowego SOTESHOP. Aktualizacja tłumaczeń z Open AI (Chat GPT).

Wersja włoska sklepu internetowego SOTESHOP. Aktualizacja tłumaczeń z Open AI (Chat GPT).

26/07/2023
Dodaliśmy do sklepu internetowego SOTESHOP aktualizację wersji włoskiej. Tłumaczenia w nowej wersji zostały uzupełnione dzięki sztucznej inteligencji Open AI (Chat GPT). Wystarczy zaktualizować sklep, brakujące tłumaczenia systemowe uzupełnią się automatycznie. Dodatkowo oferujemy tłumaczenia całego asortymentu na język włoski z użyciem AI.