Recenzje odgrywają kluczową rolę w sklepie internetowym i mogą mieć znaczący wpływ na sprzedaż i oglądalność strony. Dlatego przygotowaliśmy nową wersję recenzji w sklepie internetowym SOTESHOP, aby maksymalnie uprościć dodawanie recenzji i jak najlepiej zaprezentować dodane opinie dla nowych klientów.
Nowe funkcje recenzji
Aktualizacja recenzji pozwala na lepsze zaprezentowanie recenzji dla klientów i łatwiejsze ich dodawanie. Poniżej aktualna lista funkcji recenzji w sklepie internetowym SOTESHOP:
- Recenzje pokazywane od razu na stronie, bez przełączania zakładek, lepsze SEO. Nowe
- Możliwość wyboru prezentacji recenzji na karcie produktu. Nowe
- Zestawienie ocen recenzji. Nowe
- Filtrowanie recenzji po ocenie i recenzji potwierdzonych zakupem. Nowe
- Pokazanie średniej oceny. Nowe
- Dodatkowa opcja dodania recenzji pod opisem. Nowe
- Dodanie recenzji z karty produktu
- Moderacja przez administratora sklepu
- Pokazanie recenzji na stronie tylko dla osoby dodającej, do czasu potwierdzenia.
- Automatyczne wysyłanie linków do dodania recenzji po złożeniu zamówienia.
- Recenzje potwierdzone zakupem.
- Wyróżnienie wybranych recenzji.
Recenzje i korzyści
Lista wybranych korzyści związanych z wykorzystywaniem recenzji klientów w sklepie internetowym:
- Recenzje pozostawione przez wcześniejszych klientów działają jako "społeczne dowody" na jakość produktów i usług oferowanych przez sklep. Pozytywne recenzje mogą zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów, co może przekonać ich do zakupu.
- Klienci często czytają recenzje, aby dowiedzieć się, jakie doświadczenia mieli inni użytkownicy z danym produktem. Pozytywne opinie mogą zachęcić do zakupu, a negatywne mogą ostrzec przed potencjalnymi problemami, pomagając w podejmowaniu bardziej przemyślanych decyzji.
- Recenzje, szczególnie te zawierające długie i unikalne opisy produktów, mogą wpływać na pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki lubią treści generowane przez użytkowników, które dostarczają cennych informacji i pomagają ocenić jakość produktów.
- Klienci, którzy zostawiają pozytywne recenzje po zrealizowanym zakupie, mogą być bardziej skłonni wrócić do sklepu i dokonać kolejnych zakupów. Pozytywne doświadczenia klientów zachęcają do lojalności.
- Negatywne recenzje mogą dostarczyć informacji zwrotnej sprzedawcom i właścicielom sklepu na temat potencjalnych problemów z produktem lub usługą. Pozwala to na szybką reakcję i wprowadzenie niezbędnych zmian, aby poprawić jakość oferowanych produktów lub usług.
- Odpowiadanie na recenzje, zarówno pozytywne, jak i negatywne, pokazuje zaangażowanie sklepu w obsługę klienta. Udzielanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów klientów może zbudować pozytywny wizerunek firmy i zachęcić do większej interakcji z klientami.
Aktualizacja recenzji i konfiguracja
Nowe funkcje recenzji dostępne są w standardzie i wystarczy zaktualizować sklep do najnowszej wersji. Jeśli po aktualizacji chcemy zmienić prezentację recenzji na karcie produktu, należy wejść do panelu , kliknąć Aplikacje, Prezentacja produktów i w sekcji Prezentacja wybrać odpowiednią wartość elementu Prezentacja recenzji:
- Wyświetl w zakładce - recenzje pokażą się w zakładce, tak jak do tej pory.
- Wyświetl pod opisem - recenzje pokażą się pod opisem produkku, przed zakładkami np. z polecanymi produktami
- Wyświetl pod zakładkami - recenzje pokażą się na dole strony, pod zakładkami.
Zalecana opcja: Wyświetl pod opisem.
Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.
Załóż swój sklep
Powiązane strony