Wydanie wersji 8 i zmiany w ofercie SOTE budzą duże zainteresowanie i liczne pytania od naszych klientów. Dlatego chcąc pomóc naszym klientom zrozumieć, na czym polegają zmiany, odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.
Czy mam dostęp do SOTESHOP 8 mając dostęp do aktualizacji sklepu w wersji 7?
Tak. Jeśli sklep ma aktywny dostęp do aktualizacji, to może zaktualizować sklep do wersji 8 w ramach dotychczasowej usługi.
Dlaczego w panelu aktualizacji nie widzę możliwości aktualizacji do wersji 8?
Taka możliwość będzie udostępniona dotychczasowym użytkownikom wersji 7 po 18 października.
Czy modyfikacje dla wersji 7 będą działać po aktualizacji do wersji 8?
Jeśli w sklepie w wersji 7 były wykonywane modyfikacje programistyczne, należy się do nas zgłosić przed aktualizacją do wersji 8. Na pewno taka aktualizacja będzie możliwa, ale może wymagać dostosowania istniejących już modyfikacji do nowej wersji.
Czy aktualizacja do wersji 8 oznacza przejście na plan abonamentowy?
Nie. Dotychczasowi użytkownicy mogą nadal - do końca 2021 roku - zakupić usługę: Dostęp do aktualizacji i serwisu na 1 rok, którą będziemy świadczyć do końca 2022 roku. Jeśli dla któregoś sklepu Dostęp do aktualizacji i serwisu kończy się w trakcie 2022 roku, np. w maju 2022, może zakupić tę usługę jeszcze w 2021 r., na skrócony okres, np. maj-grudzień 2022r.
Czy w 2022 roku będzie dostępna w ofercie usługa Dostęp do aktualizacji i serwisu na 1 rok?
Nie. Od 2022 roku będziemy proponować naszym klientom przejście na pakiet abonamentowy. Z usługi Dostęp do aktualizacji i serwisu na 1 rok, będą mogli w 2022 roku korzystać ci klienci, którzy zakupili ją przed końcem 2021 roku.
Mam zakupioną bezterminową licencję na sklep, czy muszę przechodzić na pakiet abonamentowy?
Nie. Dopóki oferujemy usługę Dostęp do aktualizacji i serwisu na 1 rok, można ją zakupić i przez kolejny rok z niej korzystać na dotychczasowych zasadach. Póżniej zachęcamy do przejścia z licencji bezterminowej na pakiet abonamentowy, gdyż w ramach tych pakietów będziemy zapewniali dalsze aktualizacje programu oraz serwis.
Czym różni się abonament od usługi dostępu do aktualizacji?
W ramach abonamentu zapewniamy więcej aktualizacji i nowych funkcjonalności. Jest to usługa ciągła, nie można jej kupić raz na jakiś czas, jest to abonament miesięczny lub roczny. Usługa w standardowej wersji nie jest droższa niż aktualnie usługa Dostępu do aktualizacji i serwisu. Abonament oferujemy w 3 różnych pakietach, w wersji Pro i VIP klienci otrzymują dodatkowe możliwości.
Mam sklep, który korzysta obecnie z Webapi, czy jeśli zdecyduję się na abonament, to będę musiał wybrać pakiet SOTESHOP Pro?
Nie. Webapi jest dostępne w opcjach Pro i VIP, ale nie dotyczy to aktualnych użytkowników SOTESHOP. Dotychczasowi użytkownicy mają tę opcję dostępną również w pakiecie Standard.
Czy wszystkie dodatki z WebStore są w pakiecie SOTESHOP PRO bezpłatne?
Tak. Nie tylko te, które są aktualnie w Webstore, ale również te, które w przyszłości wydamy w ramach Webstore Pro.
Kupowałem w ostatnich latach różne dodatkowe aplikacje z Webstore, czy mogę liczyć na rabat, jeśli zdecyduję się na pakiet SOTESHOP Pro?
Tak, jeśli w sklepie w przeszłości były instalowane aplikacje z Webstore to na pakiet SOTESHOP Pro zaproponujemy specjalną cenę z rabatem.
Czy jeśli mam modyfikacje programistyczne wykonane w moim sklepie, to muszę wybrać pakiet VIP?
Nie. Dotychczas wykonywane modyfikacje nie determinują wyboru pakietu.
Co oznacza, że tylko w pakiecie VIP są dostępne modyfikacje?
Tylko sklepy z pakietem VIP będą mogły zamawiać u nas modyfikacje programistyczne. Jest to związane z tym, że serwis i pomoc techniczna dla takich sklepów są dużo bardziej czasochłonne, obejmują bowiem oprócz standardowej wersji programu, również wszystkie zmiany dodane w ramach modyfikacji oraz kwestie związane z dostosowaniem tych zmian do późniejszych aktualizacji. Modyfikacje graficzne nie podlegają tym zasadom i są dostępne dla każdego sklepu.
Czy można przejść z pakietu VIP lub Pro na pakiet Standard?
Można. Jest to jednak związane z dostosowaniem sklepu do standardowej wersji, np. usunięciem dodatkowych aplikacji i innych dodatkowych usług, dlatego będzie to się wiązało z opłatą za zmianę.
Jeśli nie masz już dostępu do aktualizacji, skorzystaj z nowej oferty i indywidualnego rabatu.
Aktualizacje i pomoc techniczną oferujemy obecnie w formie planów abonamentowych. W ramach tej usługi udostępniamy również aktualizację do wersji 8. Dla każdego z naszych dotychczasowych klientów przygotowaliśmy atrakcyjny indywidualny rabat.
Wybierz nową usługę SOTESHOP z indywidualnym rabatem.
Rabat widoczny jest po zalogowaniu się.
Powiązane strony