SOTESHOP 7.3.3

06/12/2016

Dzisiaj ukazała się nowa wersja SOTESHOP 7.3.3. Od poprzedniej wersji 7.3.2 wprowadziliśmy 50 usprawnień, aktualizacji i nowych funkcjonalności. Zachęcamy wszystkich do aktualizacji sklepu.

Sprawdź zestawienie zmian, jakie ukazały się w ostatnim czasie.

Zarządzanie zamówieniami

Przykład masowego zarządzania zamówieniami w sklepie internetowym

Rozwinęliśmy funkcjonalność masowego zarządzania zamówieniami, filtrowania zamówień oraz ich edycji. Lista nowych funkcjonalności w zamówieniach:

  • Dodanie możliwości zmiany statusu dla wybranych zamówień z listy,
  • Dodanie możliwości opłacenia wybranych zamówień z listy,
  • Dodanie możliwości potwierdzenia wybranych zamówień z listy,
  • Dodanie możliwości filtrowania zamówień po dostawie,
  • Dodanie możliwości filtrowania zamówień po płatności,
  • Dodanie możliwości zmiany rabatu na zamówienie w trybie edycji zamówienia
  • Dodanie możliwości oznaczania zamówień jako nieprzeczytane / przeczytane:
    • Każde nowe zamówienie oznaczone jest jako nieprzeczytane (pogrubioną czcionką),
    • Po wejściu do tego zamówienia zostaje automatycznie oznaczone jako przeczytane,
    • Zmiany można dokonać również z poziomu listy wybierając opcje z listy rozwijanej "Zaznaczone:",
    • Możliwość filtrowania po zamówieniach przeczytanych / nieprzeczytanych.

Aktualizacja funkcjonalności raporty sprzedaży produktów

Aktualizacja rozszerza funkcjonalność o:

  • wybór okresu sprzedaży - miesięczny, roczny lub zdefiniowany ręcznie,
  • filtr statusu zamówienia,
  • listę zamówień zawierających raportowany produkt.

zobacz więcej

Płatność Payeezy

Wydaliśmy aktualizację płatności Polcard, która zmienia swoją nazwę na Payeezy. Aktualizacja poza rebrandingiem, dostosowuje SOTESHOP do nowego API płatności i wprowadza automatyczną informację o rozliczeniu płatności za zamówienie.

zobacz więcej

Nowy dodatek Sonda

Aplikacja integruje sklep z modułem ankiet Apester. Platforma ta udostępnia wachlarz narzędzi, szeroką gamę układów oraz funkcji do tworzenia i publikowania bardzo atrakcyjnych graficznie interaktywnych treści w postaci sond czy quizów.

zobacz więcej

Nowa aplikacja Smartsupp - Czat z klientami

Dodatek „Smartsupp” pozwala na prowadzenie rozmowy z klientami odwiedzającymi stronę sklepu. Aplikacja integruje sklep z serwisem smartsupp.com, który udostępnia możliwość konfiguracji wyglądu czatu, wgląd w historię rozmów, statystyki czy odwiedzających.

zobacz więcej

Darmowy dodatek Piksel Facebooka

Piksel Facebooka umożliwia monitorowanie zdarzeń w Twoim sklepie oraz dokładną optymalizację konwersji Twojej reklamy na Facebooku. Przekłada się to na skuteczniejszą reklamę – tańsze kliki i lepsze efekty.

zobacz więcej

Lista pozostałych zmian

  1. Dodanie opcji ukrywania płatności dla klientów hurtowych,
  2. Aktualizacja gwarancji Trusted Shops,
  3. Aktualizacja walidacji zdjęć podczas importu produktów,
  4. Aktualizacja mechanizmu ukrywania dezaktywowanej płatności,
  5. Usunięcie niepotrzebnych parametrów podczas wystawiania aukcji Allegro,
  6. Optymalizacja importu zamówień Allegro,
  7. Stawka VAT "ex" domyślnie wyłączona dla nowych instalacji,
  8. Poprawa wyświetlania dostaw dla produktów z cenami w walucie,
  9. Zmiana sortowania banerów w panelu administracyjnym, nowe banery przeniesione na początek listy,
  10. Dodanie sortowania banerów po ich grupie,
  11. Aktualizacja mechanizmu filtra cenowego (slidera) dla urządzeń mobilnych,
  12. Dodanie przesuwania zakresów filtra cenowego palcem na urządzeniach mobilnych,
  13. Poprawienie pomijania cen dla produktów z ukrytą ceną w filtrze cenowym,
  14. Dodanie komunikatu w koszyku „o braku produktu w magazynie” w tematach RWD,
  15. Aktualizacja czyszczenia katalogów zdjęć po poprzedniej migracji,
  16. Aktualizacja czyszczenia danych po poprzedniej migracji,
  17. Aktualizacja mechanizmu przenoszenia kategorii w językach w procesie migracji,
  18. Aktualizacja czyszczenia tabel po poprzedniej migracji,
  19. Aktualizacja mechanizmu generowania linków SEO w procesie migracji,
  20. Aktualizacja wyglądu listy porównywarek w panelu administracyjnym,
  21. WebApi - dodanie funkcji zliczającej ilość opcji produktu,
  22. WebApi - dodanie funkcji zwracającej listę opcji produktu,
  23. WebApi - dodanie funkcji aktualizującej opcje produktu,
  24. WebApi - rozbudowa funkcji zwracającej listę zamówień,
  25. WebApi - rozbudowa funkcji listę produktów w zamówieniu,
  26. WebApi - rozbudowa typu danych dla metody GetOrderProductList,
  27. Aktualizacja konfiguracji banerów,
  28. Aktualizacja modułu banery,
  29. Aktualizacja konfiguracji kodu produktu na fakturze,
  30. Aktualizacja mechanizmu sortowania filtrów opcji produktów,
  31. Aktualizacja przekazywania dostępności dla porównywarki cen Ceneo,
  32. Dodanie informacji o rabacie w pliku .pdf z zamówienia,
  33. Aktualizacja generowania kolejnego numeru transakcji płatności eCard,
  34. Uproszczenie konfiguracji płatności eCard,
  35. Poprawka wyświetlania suwaka ceny pod Internet Explorer Edge,
  36. Aktualizacja treści opisu na zdjęciu przy zmianie opcji,
  37. Aktualizacja sumowania sprzedanych sztuk produktu,
  38. Odświeżenie darmowej integracji z Twitterem,
  39. Aplikacja Facebook - dodanie wyświetlanie komentarzy w tematach responsywnych,
  40. Formularz kontaktowy - aktualizacja dodatku dla tematów responsywnych,
  41. Aktualizacja styli w dodatku banery producentów,
  42. Poprawa odległości przycisku szybkiej zapłaty Paypal Express od przycisku koszyka w tematach responsywnych,
  43. Aktualizacja tłumaczeń w płatności Payeezy,
  44. Dodanie tłumaczenia linku wypisu z newslettera,