Chcielibyśmy przedstawić kilka prostych rozwiązań, które mogą pomóc Państwu nie tylko zarządzać sklepem, ale także przydać się w codziennej pracy, w szczególności zdalnej. Są to rozwiązania, z których sami korzystamy.
Dla nas niekwestionowany lider, jeśli chodzi o komunikację w firmie. To narzędzie, którego sami używamy w zespole od dawna i które bardzo pomaga nam w pracy. Czat online, wymiana plików, konferencje audio i video oraz wiele dodatków. W wersji podstawowej, która na początku w zupełności wystarcza, program jest darmowy. W wersji płatnej można m.in.organizować grupowe konferencje czy udostępniać widok pulpitu innym użytkownikom.
Zachęcamy do uruchomienia opcji “Czat online” w sklepie do komunikacji z klientami. Może to być Mesenger Facebooka, LiveChat, lub Smartsupp. Odpowiednie dodatki z integracją można znaleźć w naszym WebStore. Na naszej stronie sote.pl używamy “Smartsupp”.
To prosty dodatek do sklepu, który pozwala na pokazanie dodatkowego okna po wejściu na dowolną stronę sklepu. Można wykorzystać go do poinformowania klientów o działalności sklepu w obecnym okresie.
Jest to prosty i intuicyjny systam pozwalający na zarządzanie projektami i planowanie prac. Na codzień używamy systemu JIRA i JIRA Service Desk, z ktorego korzystają Państwo w serwisie, ale w mniejszych projektach sięgamy czasem po Asana.
Narzędzie, którego nie trzeba reklamować. Pełny pakiet “office”: tworzenie dokumentów, raportów, tabel, prezentacji, formularzy i wiele innych. Od wielu lat pracujemy na Google Docs, które idealnie sprawdza się w pracy zdalnej.
Wirtualny dysk. To rozwiązanie jest od wielu lat bardzo popularne na różnych platformach, ale jeśli ktoś jeszcze z niego nie korzysta, warto zacząć od Google Drive.
Staraliśmy się przedstawić proste rozwiązania i te, których sami używamy. Mamy nadzieję, że te kilka informacji przyda się Państwu w codzienej pracy lub zainspiruje do poszukiwań innych pomocnych rozwiązań.