Nowa integracja InPost

20/02/2020

Ważna informacja dla sklepów korzystających z integracji z Paczkomatami InPostu. Konieczny kontakt z InPost - dla zachowania ciągłości usługi.

Przygotowaliśmy aktualizację łączącą SOTESHOP z nowym API InPostu Shipx. Firma InPost wyłącza dotychczasowe API (narzędzie do integracji ze sklepami internetowymi), w związku z tym przejście na nową integrację jest niezbędne.

Aktualizacja zostanie wydana przez nas w środę 26 lutego 2020 r. Po jej wgraniu do sklepu, dotychczasowa integracja z paczkomatami przestanie działać. Prosimy, aby już teraz zgłosić się do Inpostu po token do nowego API - wygenerowanie tokenu trwa ok. 2 dni roboczych, a jest on potrzebny do aktywacji nowej wersji integracji z InPost.

Co trzeba zrobić, by zdobyć token API Shipx?

Aby otrzymać token API Shipx, należy użyć formularza: https://inpost.pl/formularz-wsparcie, w którym należy wybrać po kolei:

1. „Mam pytanie odnośnie integracji"

2. Następnie: „udzielenie dostępu do API”

3. Następnie wybrać rodzaj API:

4. W „Typ usługi” należy wybrać wyłącznie „paczkomaty”.

Kiedy wprowadzić nowe API

W środę 26 lutego 2020 ukaże się wersja SOTESHOP 7.6.2. Po aktualizacji sklepu do nowej wersji, należy w panelu administracyjnym sklepu (w konfiguracji paczkomatów InPost) wprowadzić nowy klucz.

Jeśli chcesz otrzymać mailowe powiadomienie o nowej wersji, dołącz do Klubu SOTE.

Uwaga! Jeśli sklep korzysta z paczkomatów InPost i nie ma nowgo klucza, nie należy aktualizować sklepu do nowej wersji, gdyż nowa integracja nie działa ze starym kluczem.

Po aktualizacji sklepu i zmianie klucza w sklepie będzie działać nowy system integracji InPost. Zachęcamy do złożenia testowego zamówienia w swoim sklepie w celu dodatkowej weryfikacji.


Dowiedz się więcej o sklepach internetowych i dołącz do Klubu SOTE.