Kontakt z klientem jest bardzo ważny, dlatego w sklepie internetowym warto zadbać o możliwość nawiązania rozmowy z klientami. Czasami wystarczy podanie telefonu i adresu e-mail, w innym przypadku warto skorzystać z czatu online.
Trzeba też pamiętać, że nawet najlepsze rozwiązania technologiczne nie zastąpią rozmowy. Dotyczy to w szczególności asortymentu specjalistycznego lub takiego, który wymaga dodatkowej wiedzy potrzebnej do dokonania dobrego wyboru. Często wiedza sprzedawcy jest kluczowa przy podejmowaniu decyzji o zakupie danego towaru.
Czat z klientami, wybrane cechy:
Jeśli korzystamy z czatu nie zapominajmy o telefonie czy poczcie elektronicznej. Czat to tylko nowe narzędzie. Zmieniają się technologie kontaktu z klientami, ale nadal po drugiej stronie jest człowiek. Coraz częściej zdarza się, że z różnymi osobami kontaktujemy się za pomocą różnych metod, dlatego warto dać klientom różne możliwości kontaktu.
Zobacz dodatek: SmartsUpp - Czat z klientami
Zobacz dodatek: SmartLook - Podgląd odwiedzających