Sieć Facebooka to jedna z największych sieci reklamowych na świecie. Obejmuje nie tylko Facebooka, ale także platformy: Instagram, Messenger, WhatsApp czy sieci partnerskie. Dlatego dobrze jest pomyśleć o reklamie w mediach społecznościowych i dotrzeć do nowych klientów.
Zanim rozpoczniemy reklamować się na Facebooku, warto przygotować konta zarówno na Facebooku, jak i Instagramie oraz połączyć je ze sobą. Dzięki temu będziemy mogli skorzystać z dodatkowych narzędzi pozwalających na skuteczniejszą reklamę.
Z przeprowadzonego przez nas badania wynika, że tylko 22% sklepów, posiadających stronę na Facebooku, posiada konto na Instagramie (badanie przeprowadzone we wrześniu 2019 na 500 losowo wybranych sklepach SOTE).
Nawet jeśli nie masz czasu na regularnie dodawanie treści na Instagramie, warto założyć tam konto i przygotować wizytówkę firmy. Będzie to bardzo pomocne przy tworzeniu późniejszych kampanii reklamowych.
Dowiedz się, jak założyć konto na Instagramie i połączyć je ze stroną na Facebooku.