Dowiedz się, jak rozpocząć reklamowanie się w sieci Facebooka i dotrzeć do klientów przez media społecznościowe. Dodanie reklamy wcale nie musi być trudne. Pokażemy ci, jak dodać ją samemu krok po kroku.
Na początek naszym celem jest dodanie reklamy remarketingowej na Facebooku, czyli wyświetlenie reklamy w mediach społecznościowych dla osób, które odwiedziły naszą stronę. Dlaczego remarketing jako pierwszy? Gdyż osoby, które otrzymują taką reklamę, częściej wracają do sklepu i chętniej dokonują zakupów. Poza tym dodawanie innych rodzajów reklamy jest dużo skuteczniejsze, jeśli mamy wcześniej dodane reklamy remarketingowe.
Możemy kierować reklamy remarketingowe do osób, które były na naszej stronie w ciągu ostatnich 180 dni. Jednak warto podzielić klientów na grupy: 7, 28 i 180 dni. Im krótszy czas, w którym wyświetlimy reklamę klientowi, tym lepiej, ale trzeba też pamiętać, że aby nasze reklamy poprawnie się wyświetlały w grupie powinno być około 1000 odwiedzających.
Jeśli ustawimy czas np. na 3 dni (co często jest zalecane w różnych poradnikach), a nasza strona będzie miała mały ruch, reklamy mogą nie być w ogóle wyświetlane. Dlatego warto zacząć od reklamy ustawionej na 28 dni. Po pewnym czasie można dodać grupę 180 dni i 7 dni, jeśli ruch na stronie będzie duży. Dzięki rozdzieleniu klientów, będziemy mogli różnicować zarówno reklamy, jak i budżet, w zależności od czasu, jaki minął od ostatnich odwiedzin klienta.
Co potrzebujemy, by dodać pierwszą reklamę remarketingową?