Obsługa zwrotów i reklamacji. Automatyzacja procesu obsługi dla klientów i sprzedawców. Organizacja procesu zwrotu i reklamacji dla sprzedawanych produktów Statusy zwrotów i reklamacji. Wyliczanie kwot zwrotów. Generowanie pliku PDF zawierającego informacje o zwrocie lub reklamacji. Możliwość wykluczania produktów ze zwrotów. Ograniczenie czasu zwrotu produktów. Edycja treści komunikatów towarzysząca procesowi zwrotów i reklamacji
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Zwroty produktów
Aktualny status wniosku klient może zobaczyć w podglądzie szczegółów wniosku, po zalogowaniu, w panelu klienta.
Klient może złożyć wniosek, gdy status zamówienia został zmieniony na rodzaju zrealizowany.
Złożyć wniosek może tylko klient zalogowany.
Na e-mail klienta zostanie wysłane dodatkowe potwierdzenie otrzymania wniosku:
Klient może złożyć wniosek, gdy status zamówienia został zmieniony na rodzaju zrealizowany.
Złożyć wniosek może tylko klient zalogowany.
Na e-mail klienta zostanie wysłane dodatkowe potwierdzenie otrzymania wniosku:
Wykluczyć produkt z funkcjonalności zwrotów można w jego edycji podstawowej.
Przejdź do Oferta → Produkty
Produkt nie będzie podlegać procedurze zwrotu.
Przejdź do Aplikacje → Zwroty produktów → Konfiguracja
Ilość dni, po których klient nie będzie mógł zwrócić produktu - liczona od momentu przejścia zamowienia w status rodzaju zrealizowany.