Moduł newsletter służy do pozyskiwania adresów email i wysyłania wiadomości ze sklepu do klientów. Dowiedz się, jak stworzyć i wysłać newsletter oraz mierzyć jego skuteczność. Zarządzaj grupami klientów, adresami i wiadomościami. Sprawdź jak skonfigurować newsletter i zmienić szablon wiadomości.
Zobacz dodatek: Popup Newsletter
Jak skonfigurować i wysłać newsletter w sklepie internetowym?
Jak dodać produkty i artykuły z bloga do newslettera?
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Newsletter
Wybierz Wiadomości
Link do strony, która ma się otworzyć po kliknięciu w zdjęcie.
Możesz zastosować znacznik {CTA} aby wstawić w treści zachęcenie do podjęcia akcji (przycisk konfigurowany niżej, w sekcji Zachęcenie do podjęcia akcji (CTA Call to Action).)
Produkty, które chcesz promować w wiadomości newslettera.
Wpisy bloga rekomendowane w wiadomości newslettera.
Link do strony, która ma się otworzyć po kliknięciu w przycisk.
Powróć do listy Wiadomości
Przejdź do zakładki Wysłane
W kolumnach:
Znajduje się informacja ile klientów otworzyło wiadomość newsletter.
Ze względu na ograniczenia prywatności na różnych systemach obsługi poczty, liczba otworzeń wiadomości podawana jest w przybliżeniu.
Znajduje się informacja o ilości kliknięć w linki znajdujące się w wiadomości newslettera.
Powróć do listy Wiadomości
Wybierz Adresy
Wybierz Grupy
Klient może dodać się do grupy newsletter w sklepie.
Grupa jest automatycznie zaznaczona przy rejestracji klienta w newsletterze.
Wybierz Eksport
Zalecany plik .csv o kodowaniu UTF-8.
Wybierz Import
Wybierz Konfiguracja