ADS Tracker pozwala na śledzenie wejść z reklam i linków. Dowiedz się, jak zmierzyć skuteczność dowolnej reklamy z Google, Facebooka i innych platform. ADS Tracker wyświetla raporty wejść i sprzedaży wg platform i kampanii. Dodatkowo pokazuje dokładną ścieżkę odwiedzin klienta w zamówieniu.
SOTESHOP. ADS tracker - śledzenie wejść na stronę i konwersji z reklam.
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Ads Tracker
Nazwa kampanii jest dowolna. Można wprowadzić taką samą nazwę jak w Google
Kolor pomaga rozróżnić kampanie na wykresach raportów kampanii
Jeżeli chcesz wstawić cały link do innej strony kliknij Skopiuj link.
Wejścia na stronę sklepu poprzez ten link będą rejestrowane przez ADS Tracker.
Kolor pomaga rozróżnić poszczególne platformy na wykresach raportów platform
Wybierz Raporty wejść.
Wybierz Raporty platform.
Zamówienia złożone przez klientów, którzy weszli do sklepu poprzez link powiązany z daną reklamą
Jaki procent klientów złożyło zamówienie po kliknięciu linku powiązanego z daną reklamą
Zsumowana wartość brutto zamówień klientów, którzy weszli do sklepu poprzez link powiązany z daną reklamą
Średnia wartość brutto zamówień klientów, którzy weszli do sklepu poprzez link powiązany z daną reklamą
Wybierz Raporty kampanii.
Przejdź do zakładki Konfiguracja
Tryb rozszerzony pozwala na lepsze rozpoznawanie użytkownika. Wiąże się to z większym wykorzystaniem zasobów bazy danych.
Określa po jakim maksymalnym czasie od wejścia rozpoznajemy konwersję sprzedaży.
Określenie czy jako źródło pozyskania konwersji sprzedaży przyjmujemy pierwsze wejście użytkownika z reklamy, czy ostatnie.
Adresy IP, które będą pomijane w raportach. Np. adresy z których łączy się sprzedawca.
Twoje aktualne, zewnętrzne IP jest wyświetlone poniżej
Systemowy numer identyfikacyjny przydzielany do sklepu.