Harmonogram zadań to moduł automatyzacji w sklepie internetowym SOTESHOP. Skonfiguruj harmonogram zadań swojego sklepu na serwerze. Sprawdź jakie funkcje mogą być wykonywane cyklicznie, oszczędzając przy tym czas na ich wykonanie.
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Harmonogram zadań
Zadanie jest widoczne po połączeniu sklepu z Allegro. Importuje zamówienia z Allegro
Zadanie jest widoczne po połączeniu sklepu z Allegro. Synchronizuje ofertę już istniejącą a propos stanów magazynowych i ceny.
Zadanie jest widoczne po połączeniu sklepu z Allegro.
Zadanie jest widoczne po połączeniu sklepu z Allegro.
Wysyłka maila z prośbą o recenzję produktu (co 7,14,21 dni)
Aktualizuje historię cen wszystkich produktów w sklepie. Zobacz dokumentację Historii ceny.
Generowanie pliku xml z ofertą sklepu
Generuje cyklicznie plik dla Google Merchant.
Generowanie pliku xml z ofertą sklepu
Generowanie pliku xml z ofertą sklepu
Generowanie pliku xml z ofertą sklepu
Generowanie pliku xml z ofertą sklepu
Wymagany przez moduł system do czyszczenia logów.
Usuwa niepotrzebne dane zebrane w ADS Tracker
Importuje produkty z danej hurtowni. Zobacz Dostępne integracje z hurtowniami w Webstore
Poszczególne zadania można właczyć w ich edycji, można także zdefinować czas wykonywania zadania.
Wszystkie zadania możesz wywołać ręcznie, używając przycisku. Możesz również wywołać ręcznie poszczególne zadania.