Facebook Piksel zbiera informacje o odwiedzających Twój sklep, dzięki czemu możesz dokładnie definiować dla nich reklamy. Reklama staje się tańsza, gdy wiesz, kto był, jest i kto może być Twoim klientem. Możesz kierować reklamę do tych, którzy kupili już w Twoim sklepie, tych, którzy zajrzeli na stronę sklepu, ale także do tych, którzy mają podobne zainteresowania, co Twoi klienci
Jeśli nie reklamujesz się na Facebooku, również warto aktywować Piksel Facebooka, gdyż dane są zbierane od momentu instalacji i możesz je wykorzystać w przyszłości.
Jesli nie masz piksela Facebooka, zapoznaj się jak go utworzyć: Tworzenie piksela Facebooka
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Piksel Facebooka
Dzięki temu może kierować reklamy do osób odwiedzających konkretne produkty w twoim sklepie.
Dzięki tej opcji możesz dotrzeć do klientów, którzy dodali produkt do koszyka, ale nie dokończyli zakupów.
Opcja ta pozwala na minitorowanie zakupów. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do swoich stałych klientów.
Skopiowany indentyfikator piksela Facebooka wklej w panelu administracyjnym SOTESHOP.